torstai 25. lokakuuta 2012

TÄMMÖNEN ALOTUS JUTSKA

25.10-26.10.2012 TORSTAI-PERJANTAI

SARA

Mun nimi on siis Sara ja mä oon 12-vuotta. Mul on kaks kissaa Luna (Lunski 2-vuotta) ja Vili (6kk)  Mä asun Lahdessa ja siel jossai paikkakunnassa :p Plääh, mul on ruskeet vähän yli olkapäiden ulottuvat hiukset. Saan seuraavas kuus raudat :( Nii ja mul on huulessa lävistys + kulmaa oon harkinnu, en kyl usko että saan semmosen :p Tästä ja eilisestä päivästä sen verran et olin Lauran kanssa ja se tuli meille yöks:) Ei ees ollu hauskaa tai mitää:D:D Me ostettii kaupasta karkkii ja sipsii:D Nii ja illal me vähän pelleiltii meikeilXD Ei siit sen enempää eikä vähempää. Yks juttu viel, me käveltii koulul Lauran kans ja siel oli ihan sika pelottavaa. Mentii semmoselle rakennusmaalle ja siel oli kaivinkone nii näytti et siel sisäl ois ollu joku, HYI! Nii ja siel oli semmonen tyttö joka käveli ja juoksi pelottavasti ja sit se kääntyili niiku jossai kauhu leffas. HYI! Oltii myös yhes vaihees yhtien Millan ja Lillin kans(: No juu, annan ton Lauran kirjottaa viel tähän, morjens !(:

LAURA

Heei , mun nimi on Laura ja oon 12-vuotta. Asun Etelä-Suomessa, Lahti nimisellä paikkakunnalla. Mul on kaks kissaa, Iitu (7-vuotta) ja Marina (6-vuotta). Mul on vaaleet/tummat hiukset ja ne ulottuu rintojen kohdalle. Mul ei oo mitää erikoisempii suunnitelmii lähi aikoina mut joulu on koht tulos ja ootan sitä innoissani. Sara tais jo kertoo meijjä päivän tapahtumista nii emmä niit rupea uudestaan kertomaan, hih. Mut kiitos jos alat seuraa meitä, kiitos !(: Pitäkää tänää hauska päivä, älkää murehtiko mistään turhista jutuista vaan pitäkää hauska viikonloppu, hyvää viikonloppu kaikille !(:


 Luna(;

 nome
 lauraaaaa
 pelleilyt:p
 kaveripusu :3
 edustus ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti